چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۸۹ - ۱۰:۴۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: دریافت اطلاعات اقتصادی گروه دیگری از خانوارهایی که در سال 87 اطلاعات خود را به مرکز آمار نفرستاند، از 23 اردیبهشت آغاز می‌شود.

 به گزارش واحد مرکزی خبر، آن دسته از خانوارهایی که آخرین رقم سمت راست کد ملی سرپرست خانوار آنان به عدد 6 یا 7 ختم می‌شود و موفق نشدند اطلاعات اقتصادی خود را پارسال به مرکز آمار ایران ارسال کنند؛ از پنجشنبه 23 اردیبهشت به مدت سه روز فرصت دارند صرفا به صورت اینترنتی اطلاعات خود را به این مرکز بفرستند.

مرکز آمار ایران با اشاره به دورجدید دریافت اطلاعات اقتصادی خانوارها که از 20 اردیبهشت آغاز شده است و تا 10 خرداد ادامه دارد تصریح کرد: خانوارهای جامانده با توجه به جدول زمانبندی به سامانه جمع آوری اطلاعات اقتصادی خانوارها yaraneh.amar.org.ir مراجعه و اطلاعات خود را به این مرکز ارسال کنند.

مرکز آمار ایران با اشاره به مراجعه حضوری شماری از هموطنان به پایگاه‌ها و ادارات مرکز امار تصریح کرد: دریافت اطلاعات اقتصادی خانوارها در این مرحله صرفاً رایانه ای است و هموطنان از مراجعه حضوری خودداری کنند.

مرکز آمار ایران توصیه کرد پیش از درج اطلاعات آن را در فرم های پیش نویس وارد و پس از اطمینان از صحت و دقت، به پایگاه مرکز جمع آوری اطلاعات اقتصادی منتقل کنند.

مرکز آمار تصریح کرد: این فرم ها به صورت رایگان ازپایگاه‌های مرکز آمار، دفاتر پست و خدمات مخابراتی و نیز دریافت کپی از پایگاه اینترنتی مرکز آمار قابل دریافت است.

بنا بر اعلام مرکز آمار ایران سامانه جمع آوری اطلاعات اقتصادی خانوارها در شبکه ملی کشور تعریف شده است و دسترسی به آن از طریق اینترنت برخی دستگاه ها و ادارات امکان پذیر نیست اما دسترسی به این پایگاه در منازل، دفاتر خدمات مخابراتی و کافی نت ها میسر است.

مرکز آمار حد اکثر دریافت کارمزد مجازبرای فرستادن اطلاعات اقتصادی خانوارها را از طریق دفاتر خدمات مخابراتی و کافی نت ها؛ 1500 تومان اعلام کرد.

از 20 اردیبهشت تا ساعت 24 امشب برای دریافت اطلاعات اقتصادی خانوارهایی که آخرین رقم سمت راست کد ملی آنان به اعداد 8 و 9 ختم می شود در نظر گرفته شده است.

مرکز آمار جدول زمانبندی مراجعه سایرخانوارها به پایگاه اینترنتی جمع اوری اطلاعات اقتصادی خانوارها را که بر اساس اخرین رقم سمت راست کد ملی سرپرست خانوار تعیین شده به این شرح اعلام کرد.

خانوارهایی که آخرین رقم سمت راست کدملی سرپرست خانوار، 6 یا 7 است از 23 تا 25 اردیبهشت مهلت دارند.

برای خانوارهایی که آخرین رقم سمت راست کدملی سرپرست خانوار، 4 یا 5 است، 26 تا 28 اردیبهشت تعیین شده است.

همچنین خانوارهایی که آخرین رقم سمت راست کدملی سرپرست خانوار، 2 یا 3 است باید 29 تا 31 اردیبهشت مراجعه کنند؛ خانوارهایی که آخرین رقم سمت راست کدملی سرپرست خانوار 0 یا 1 است از 1 تا 3 خرداد مهلت دارند.

کد خبر 107286

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز